LT | EN | RU
Kiti straipsniai
Prisijungimas
Telefonas arba el.paštas
Slaptažodis

Registracija suteiks galimybę Jums dalyvauti mūsų svetainės veikloje nereikalaujant jokių papildomų formų pildymo. Prisijungiate vieną kartą ir laisvai rašote komentarus, talpinate skelbimus, valdote savo įmonės duomenis, užsisakote paslaugas ir pan. Mūsų svetainė skirta tiek fiziniams tiek ir juridiniams asmenims, todėl registracijos pradžioje pasirinkite savo kaip vartotojo statusą.

Registracija įmonių atstovams :
  • Galėsite tiesiogiai valdyti duomenis savo įmonės anketoje. Visi (nemokami) pakeitimai puslapyje atsinaujina iš karto.
  • Reklaminių paslaugų valdymas. Nuo šiol kiekviena įmonė gali pati spręsti, kaip pristatyti ir pateikti savo įmonę vartotojams. Sistemoje esančiame reklamos paslaugų valdyme, galėsite priskirti savo įmonei paieškos žodžius, pakeisti įmonės statusą, priskirti veiklas, papildyti anketą nuotraukomis, skelbti akcijas ir pan. Visas papildomas paslaugas yra lengva valdyti ir užsakyti, nes viskas vykdoma elektroniniu būdu. Paslaugos suskirstytos pagal terminą, kiekį ir kainą. Kiekvieną apmokėjimą patvirtinsime išsiuntę el. paštu PVM-sąskaitą faktūrą.
  • Nemokamai talpinti skelbimus.
  • Nereikės papildomai registruotis norint parašyti nuomonę Straipsnių ar Automobilių katalogo skiltyse.
  • Galėsite dalyvauti svetainės forume.

Registracija paprastiems vartotojams:

  • Galėsite nemokamai talpinti savo skelbimus, apie parduodamus automobilius, detales, padangas ir pan. mūsų skelbimų skiltyje.
  • Dalyvauti forume ir rašyti komentarus, apie perskaitytą straipsnį ar konkretų automobilį.


Jei turite daugiau klausimų - mob. tel.: +370 678 14849, el.p.: info@autopolis.lt

Straipsniai
Ką daryti jeigu neužsiveda automobilis?
2010-03-30

Neužsiveda automobilis?


Keletas praktiškų patarimų iš serijos „pasidaryk pats". Kadangi daugelis iš mūsų vairuojame nepirmos jaunystės transporto priemones, todėl privalome mokėti suteikti „pirmąją pagalbą" savo automobiliui. Ką galime padaryti kai automobilis nesiveda? Aišku be specialios kompiuterinės įrangos nėra lengva nustatyti gedimą, bet pasitelkus loginį mastymą ir elementarias žinias galima pabandyti.  
Jei bandant automobilį užvesti, starteris nerodo jokių gyvybės ženklų.
Starterio paleidimo ir užvedimo grandinė
  • Patikrinkite akumuliatorių. Pakraukite, jeigu akumuliatorius išsikrovęs arba bandykite užveskite laidais nuo kito automobilio akumuliatoriaus. 
  • Blogai pritvirtinti arba užsioksidavę akumuliatoriaus gnybtai. Išvalykite ir gerai pritvirtinkite akumuliatoriaus gnybtus.         
  • Sugedo starterio paleidimo relė (bendeksas). Paprasčiausias patikrinimo būdas - jeigu pasukus užvedimo raktą nesigirdi charakteringo „kleksėjimo", tuomet reikalinga starterių remonto specialistų pagalba.          
  • Sugedo starteris. Pabandykite laidų pagalba tiesiai nuo akumuliatoriaus gnybtų prijungti maitinimą į starterį, taip patikrinsite starterio pajungimo laidus. Starterio remontą geriau patikėti serviso meistrams.          
  • Sugedo užvedimo spynelė. Patikrinkite ar pasukus užvedimo raktą įtampa pasiekia starterio relę (bendeksą). Jeigu ne, tuomet reikia keisti užvedimo spynelę arba kontaktų grupę. 

Jeigu bandant užvesti automobilį starterį suka, bet variklio užvesti nepavyksta, tuomet gali būti kad baigėsi degalai arba nepaduodamas kuras, žvakės neduoda reikalingos kibirkšties, dėl variklio susidėvėjimo kritęs suspaudimo lygis cilindruose (tai dažniau būdinga dyzeliniams varikliams), sugedo arba blogai dirba elektroniniai variklio valdymo blokai ir t.t.
Kuro siurblio grandinė
  • Pabandyti užvesti variklį galite įpurškę nedidelį kiekį aerozolio, tipo „Starter Spray" į oro filtrą. Tada bandykite užvesti variklį ir jeigu žvakės bus geros ir kompresija pakankama, tuomet variklis turėtų užsivesti. Jeigu variklio užvesti nepavyks - patikrinkite žvakes.         
  • Sugedęs kuro siurblys. Automobiliuose, kurių kuro tiekimą valdo kompiuteris, vos įjungus degimą, įsijungia žemo slėgio kuro siurblys. Siurblio zvimbimas turėtų būti girdimas dešinėje užpakalinėje keleivio pusėje. Jeigu garso nesigirdi, vadinasi jis neveikia ir degalai varikliui netiekiami. Bandydami taisyti kuro siurblį patys, laikykitės visų atsargumo priemonių, nes galite lengvai sukelti gaisrą.          
  • Užsikišęs kuro filtras - kuras nepraeina pro filtrą ir taip nepatenka į variklį. Ši problema dažniausiai pasitaiko dyzeliniams automobiliams.       
  • Nesandarumas kuro sistemoje - tokiu atveju kuro padavimo slėgio reguliatorius dirba netinkamai ir užvedimo metu nėra sumaišomas teisinga kuro ir oro mišinys ir variklis nesiveda.          
  • Neveikia purkštukai - tokiu atveju sugedęs užvedimo sistemos kompiuteris. Jeigu ne visi purkštukai neveikia, tuomet variklis užsives, bet dirbs nelygiai. 
Variklio užvedimo grandinė

Priežastys, kodėl nėra kibirkšties:

  • Blogas alkūninio veleno padėties daviklio siunčiamas impulsas užvedimo kompiuteriui.          
  • Sugedęs užvedimo kompiuteris. Kompiuteris kontroliuoja uždegimą užvedimo ritėse, jei perduodama klaidinga informacija iš alkūninio veleno impulsų nuskaitymo daviklio, tai prarandama kibirkštis. Esant tokiam gedimui ypač sunku užvesti variklį, kai jis yra karštas.          
  • Sugedus užvedimo ritė - ji sukuria aukštą įtampą žvakėje. Variklyje su paskirstytoju dėl neveikiančios užvedimo ritės neveiks nei viena žvakė. 
  • Netinkami aukštos įtampos laidai - jeigu šlapi, pažeisti, „pramušti" ar dar kaip nors kitaip sugadinti laidai, tuomet žvakė negauna pakankamos įtampos, taip kibirkštis gali būti per silpna, kintanti, ar gali jos visai nebūti.          
  • Užsiteršusios žvakės - reiktų išimti visas žvakes ir pažiūrėti ar jų galiukai nėra labai užsiteršę, apdegę ir drėgni. Nuvalius žvakes su šlifavimo popieriumi ir nusausinus, įstatykite atgal ir bandykite užvesti variklį, jeigu tai nepadėjo, tuomet žvakes reiktų keisti. 

Priežastys, kodėl variklyje nėra kompresijos:

  • Sugadintas paskirstymo diržas ar grandinė - tokiu atveju nesidarinėja vožtuvai. Variklis tikrai neužsives, jeigu vožtuvai nesidarinės ir jeigu bus atsiradę, kitų pažeidimų dėl sugadinto diržo.          
  • Sugadintas paskirstymo velenas - taip atsitinka, kai yra perkaitinamas variklis (dėl nepakankamo tepalo ar aušinimo skysčio kiekio), taip sutrūksta variklio galva ir deformuojasi pats paskirstymo velenas.          
  • Užsikišęs katalizatorius - taip neišeina iš sistemos išmetamosios dujos. Dažniausiai esant tokiam gedimui variklis užsiveda, bet padirbęs minutę ar dvi paprasčiausiai užgesta. 
Mūsų siūlymas - nesikankinkite ir nebandykite nustatinėti rimtesnio automobilio gedimo, jei to iš tikro neišmanote. Atminkite, remontuodami automobilį savarankiškai ir neturėdami tinkamų žinių rizikuojate padidinti remonto kainą. Atsiradus kokiam nors gedimui, dabartiniuose automobiliuose užsidega lemputė „Check Engine". Jums tereikia nuvykti į servisą, atliekantį kompiuterinę diagnostiką ir preliminarų gedimų sąrašą gausite per 15 min. Važiuodami į servisą nepamirškite piniginės. 


Spausdinti
Parsisiųsti PDF formatu
Siųsti puslapio nuorodą į el. paštą
Nuomonės / Komentarai
Autodalių parduotuvė
2016-11-30 15:00
IP: 85.206.130.121
Vakar, kai pirmą kartą spustelėjo rimtesnis šaltukas (nuo pliusinės temperatūra staiga nukrito iki -10) teko susidurti su akumuliatoriaus \'ožiukais\". Kai oro temperatūra pakito taip staigiai ir daug - automobiliui tai buvo šokas ir, ko gero, dėl to akumuliatorius mirė. Visiškai nebuvo kitos išeities, kaip tik kreiptis į autodalių parduotuvę ir pirkti naują akumuliatorių. Automobilis niekaip neužsivedė ryte ir supratau, kad čia ne šiaip šaltukas kandžioja mano automobilį, o jam nutiko kažkas rimčiau. Turiu pažįstamą, kuris taiso automobilius, tai jis atvyko ir apžiūrėjęs automobilį konstatavo akumuliatoriaus mirtį. Teko kuo greičiau kreiptis į autodalių parduotuvę (https://www.pigiausiosdalys.lt) ir ieškoti naujo akumuliatoriaus. Operatyviai išsprendžiau šią problemą su Pigiausiosdalys.lt pagalba. Bet šaltukams reiktų pasiruošti iš anksto, bet, kaip visada, orai užpuola netikėtai...
egis
2015-12-29 23:08
IP: 86.38.179.47
kodel uzgesta uzkurtas auto? jai negazuoji gesta. po akumuliatoriaus keitimo.
Darius
2015-03-05 13:20
IP: 78.63.38.187
Puikus straipsnis. Jeigu kam nors reikės tokiai atvejais daryti variklio diagnostiką, kreipkitės. Mes galime tai padaryti, prekiaujame diagnostikos įranga automobiliams ir kitoms transporto priemonėms bds.lt
bliamba
2014-07-05 10:08
IP: 84.15.190.238
reikia, kad seimas išleistų ĮSTATYMĄ, kad kompiuterinė diagnostika būtų daroma klientui matant, o įstatant naują akumuliatorių, jis turi būti PILNAI PAKRAUTAS... Kai man koks Škodos servisas, pakeitęs akumuliatorių, bet jo pilnai neįkrovęs, dar prirašo ir stabdžio pedalų keitimą naujai mašinai, senų neparodydami, kuri nepravažinėjus nei 10 000 km ir dažniausiai stabdant iš inercijos, tai kaip tokiais \"daktarais\" galiu tikėti? O dar sakot - netaisyk pats.
Bandutė
2013-10-16 12:46
IP: 212.59.11.187
ot kiaunes... yra gi taksi tam reikalui !
Melynake to: linai ir dzinai
2012-08-12 09:02
IP: 84.15.177.46
jums negeda tokius nenormalius klausimus uzdavinet?Po velniu del tokiu kaip jus ir laiko vyrai mus bukaprotem,neismanelem ir t.t. TAM YRA TRALIUKAI!!! GLUSES
Lina
2012-02-06 12:31
IP: 78.57.221.42
Straipsnis tai gal ir geras :) Bet kaip ta automobiliuka iki serviso nuskraidinti, jei jis net neuzsiveda?
dzina
2012-01-28 16:41
IP: 91.206.132.69
O kaip nuvaziuot i servisa jei neuzsiveda automobilis??
Raimis
2011-11-12 23:38
IP: 84.32.216.223
Šaunus straipsnis.
Agnė
2011-07-26 17:21
IP: 78.60.153.61
Jo, paskutinis sakinys galėjo būti parašytas kursyvu :))))Bet šiaip labai aiškūs patarimai, net mano blondiniškai galvelei :)))))
Komentarų puslapiai: 1 2
Komentuok !
Vardas
El. paštas
Komentaras
neburnok.lt
Apsaugos kodas
captcha
Pakartokite apsaugos kodą:
Tapk Draugu
Visos teisės saugomos © 2010-2017    autopolis - informacinis portalas vairuojantiems          Duomenų tikslinimas   |   Kontaktai   |   Svetainės medis   |   El. paštas.: info@autopolis.lt
LT