LT | EN | RU
Prisijungimas
Telefonas arba el.paštas
Slaptažodis

Registracija suteiks galimybę Jums dalyvauti mūsų svetainės veikloje nereikalaujant jokių papildomų formų pildymo. Prisijungiate vieną kartą ir laisvai rašote komentarus, talpinate skelbimus, valdote savo įmonės duomenis, užsisakote paslaugas ir pan. Mūsų svetainė skirta tiek fiziniams tiek ir juridiniams asmenims, todėl registracijos pradžioje pasirinkite savo kaip vartotojo statusą.

Registracija įmonių atstovams :
  • Galėsite tiesiogiai valdyti duomenis savo įmonės anketoje. Visi (nemokami) pakeitimai puslapyje atsinaujina iš karto.
  • Reklaminių paslaugų valdymas. Nuo šiol kiekviena įmonė gali pati spręsti, kaip pristatyti ir pateikti savo įmonę vartotojams. Sistemoje esančiame reklamos paslaugų valdyme, galėsite priskirti savo įmonei paieškos žodžius, pakeisti įmonės statusą, priskirti veiklas, papildyti anketą nuotraukomis, skelbti akcijas ir pan. Visas papildomas paslaugas yra lengva valdyti ir užsakyti, nes viskas vykdoma elektroniniu būdu. Paslaugos suskirstytos pagal terminą, kiekį ir kainą. Kiekvieną apmokėjimą patvirtinsime išsiuntę el. paštu PVM-sąskaitą faktūrą.
  • Nemokamai talpinti skelbimus.
  • Nereikės papildomai registruotis norint parašyti nuomonę Straipsnių ar Automobilių katalogo skiltyse.
  • Galėsite dalyvauti svetainės forume.

Registracija paprastiems vartotojams:

  • Galėsite nemokamai talpinti savo skelbimus, apie parduodamus automobilius, detales, padangas ir pan. mūsų skelbimų skiltyje.
  • Dalyvauti forume ir rašyti komentarus, apie perskaitytą straipsnį ar konkretų automobilį.


Jei turite daugiau klausimų - mob. tel.: +370 678 14849, el.p.: info@autopolis.lt

Auto terminų žodynas
Y
U
Z
Multitronic
Audi sukurta ir 2000 metais pristatyta bepakopė automatinė transmisija (CVT). Ji suderina mechaninės pavarų dėžės dinamiką ir ekonomiškuką su automatinės transmisijos patogumais. Dėl nuolat kintančių perdavimų skaičių ir adaptyviau \"žemėlapio\" valdymo, multitronic visada pailaiko optimalius variklio sūkius.
Veikimo principas: Galią perduodanti plieninė grandinė dirba alyvos rezervuare tarp dviejų porų kintančių kūginių skridinių. Šie suformuoja variatorių. Grandinė, susidedanti iš daugiau nei 1000 jungiamųjų plokštelių ir 75 porų ašių, gali perduoti iki 330 niutonmetrų sukimo momento. Stumdydama dviejų kūginių skriedinių paviršius artyn ar atitolindama nuo jų, grandinė priverčiama judėti pirmyn kūginių skridinių porų viduje ir išorėje. Taip sukuriamas nuolatinis pavarų perdavimo santykio reguliavimas, optimaliai tinkantis kiekvienai važiavimo situacijai. Kūginių paviršių reguliavimas vykdomas hidrauliškai ir yra pagrįstas įvairiomis valdymo charakteristikomis. Hidraulinis sukimo sensorius užtikrinam jad grandinė yra visada tinkamai įtempta, o sukimas perduodamas nepraslysta. Dėka elektroninio valdymo hidraulinė daugiadiskė sankaba pasiekia geresnį važiavimo konfortą ir elastingumą, o dėl to mažėja degalų sąnaudos. Visi valdymo parametrai yra registruojami elektroninio-hidraulinio valdymo mechanizmo pavarų dėžėje. Dinaminė pavarų valdymo sistema (DCP) iš akseleratoriaus pozicijos ir judėjimo taip pat atpažįsta, ar vairuotojas siekia važiuoti sportiškai, ar taupydamas degalus. 
Su Tiptronic transmisija pavaras galima perjunginėti ir rankiniu būdu. Galima naudoti iki aštuonių simuliuojamų pavarų priklausomai nuo transmisijos versijos. Nuo 2000 metų iki dabar Audi pagamino per 200 skirtingų tipų Multitronic pavarų dėžių.
Multitronic pavarų dėžės tepalus ir išorinį filtrą reikia keisti kas 60000 kilometrų. Tepalus rekomenduojama originalius Audi G052 180 А2, G052 180А6, G052 180 А9, priklausomai nuo pavarų dėžės tipo. Teoriškai Multitronic pavarų dėžė be remonto turėtų tarnauti iki 300000 kilometrų. Tiek pasiekus Audi rekomenduoja keisti tepalo siurblį.

Spausdinti
Parsisiųsti PDF formatu
Siųsti puslapio nuorodą į el. paštą
Tapk Draugu
Visos teisės saugomos © 2010    autopolis - informacinis portalas vairuojantiems          Duomenų tikslinimas   |   Kontaktai   |   Svetainės medis   |   El. paštas.: info@autopolis.lt
LT