LT | EN | RU
Prisijungimas
Telefonas arba el.paštas
Slaptažodis

Registracija suteiks galimybę Jums dalyvauti mūsų svetainės veikloje nereikalaujant jokių papildomų formų pildymo. Prisijungiate vieną kartą ir laisvai rašote komentarus, talpinate skelbimus, valdote savo įmonės duomenis, užsisakote paslaugas ir pan. Mūsų svetainė skirta tiek fiziniams tiek ir juridiniams asmenims, todėl registracijos pradžioje pasirinkite savo kaip vartotojo statusą.

Registracija įmonių atstovams :
  • Galėsite tiesiogiai valdyti duomenis savo įmonės anketoje. Visi (nemokami) pakeitimai puslapyje atsinaujina iš karto.
  • Reklaminių paslaugų valdymas. Nuo šiol kiekviena įmonė gali pati spręsti, kaip pristatyti ir pateikti savo įmonę vartotojams. Sistemoje esančiame reklamos paslaugų valdyme, galėsite priskirti savo įmonei paieškos žodžius, pakeisti įmonės statusą, priskirti veiklas, papildyti anketą nuotraukomis, skelbti akcijas ir pan. Visas papildomas paslaugas yra lengva valdyti ir užsakyti, nes viskas vykdoma elektroniniu būdu. Paslaugos suskirstytos pagal terminą, kiekį ir kainą. Kiekvieną apmokėjimą patvirtinsime išsiuntę el. paštu PVM-sąskaitą faktūrą.
  • Nemokamai talpinti skelbimus.
  • Nereikės papildomai registruotis norint parašyti nuomonę Straipsnių ar Automobilių katalogo skiltyse.
  • Galėsite dalyvauti svetainės forume.

Registracija paprastiems vartotojams:

  • Galėsite nemokamai talpinti savo skelbimus, apie parduodamus automobilius, detales, padangas ir pan. mūsų skelbimų skiltyje.
  • Dalyvauti forume ir rašyti komentarus, apie perskaitytą straipsnį ar konkretų automobilį.


Jei turite daugiau klausimų - mob. tel.: +370 678 14849, el.p.: info@autopolis.lt

Auto terminų žodynas
Y
U
Z
I-VTEC (angl. intelligent VTEC)
Tai pats naujausias ir moderniausias Honda variklis, kuris sujungia visų senesnių modelių ypatybes. Esant žemiems variklio sūkiams įsiurbimo vožtuvai kilnojasi asimetriškai ir taip sukuria sūkurinį efektą degimo kameros viduje, o esant aukštiems variklio sūkiams sistema dirba kaip ir seniau. Variklio kompiuteris taip pat stebi velenėlių pozicijas, įsiurbimo kolektoriaus slėgį ir variklio sūkius.Visą tai matydamas jis gali paankstinti, arba pavėlinti velenėlius. Laisvų sūkių metu velenėlis yra stipriai vėlinamas, tokiu būdu dingsta vibracija ir mažinamas degalų sunaudojimas ir teršalų emisija. Velenėliai yra progresyviai ankstinami pagal variklio sūkius, todėl vožtuvai atidaromi anksčiau.
I-VTEC variklis montuojamas į Acura RSX Type S, Civic Si bei kitus sportinio tipo Honda šeimos automobilius.
Spausdinti
Parsisiųsti PDF formatu
Siųsti puslapio nuorodą į el. paštą
Tapk Draugu
Visos teisės saugomos © 2010    autopolis - informacinis portalas vairuojantiems          Duomenų tikslinimas   |   Kontaktai   |   Svetainės medis   |   El. paštas.: info@autopolis.lt
LT